سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان سمنان راهاندازی شد
به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر مرادی حقیقی روز دوشنبه در حاشیه تور رسانهای در شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران افزود: این سامانه از ابتدای تیرماه در استان راهاندازی شد و هم اکنون یگان حفاظت و اداره حقوقی منابع طبیعی به صورت درونسازمانی از این پنجره واحد استفاده می کنند.
ادامه مطلب


















