در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۳ کد : ۶۶۴۹۳ اخبار اداره کل
تعداد بازدید:۷
در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان
باحضور مدیر کل، معاونین، بسیجیان و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، آئین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته بزرگداشت دفاع مقدس در اداره کل برگزار گردید.

باحضور مدیر کل، معاونین، بسیجیان و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان سمنان، آئین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته بزرگداشت دفاع مقدس در اداره کل برگزار گردید.

دراین مراسم مهندس امید رضا ستاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ، بویژه شهدای جنگ تحمیلی گفت: شهیدان با نثار جان خود، عزت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند و هر ایرانی به عنوان  هموطن  و دوستدار سرزمین خود باید در مسیر ارتقاء و بالندگی کشورش قدم بردارد.

مهندس ستاری با اشاره به برکات دفاع مقدس بر جامعه افزود : دفاع مقدس باعث تقویت روحیه خود باوری در مردم ایران شد و امروز اقتدار، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران نتیجه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مردم است .

وی خودباوری ایجاد شده درمردم را موجب شناساندن انقلاب اسلامی به جهان دانست و اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب بعد از 18 ماه، درگیر جنگ ناخواسته ای از سوی تمامی ابرقدرت های شرق و غرب گردید و ملت غیور ایران با اخلاص و ایثار خود توانست در برابر قدرت های عظیم جهانی مقابله نماید و انقلاب خود را به عنوان انقلابی قدرتمند و مردمی به جهانیان اثبات کند .

گفتنی است در پایان مراسم از 29تن از کارکنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس اداره کل و شهرستانهای تابعه با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل گردید .

کلیدواژه‌ها: در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

آخرین ویرایش ۰۸ مرداد ۱۴۰۴

نظر شما :