پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه
وی در این پیام اظهار داشت: «اینجانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهید آیتالله دکتر بهشتی، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان این قوه در استان سمنان تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در مسیر گسترش عدالت، اجرای قوانین و تحقق موازین اسلامی از درگاه الهی خواستارم.» مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: «قوه قضائیه بهعنوان رکن عدالت و قانونمداری، نقشی بیبدیل در پاسداری از حقوق عمومی و حمایت از سرمایههای ملی ایفا میکند.
تلاشهای صادقانه قضات و کارکنان این مجموعه در برخورد با تخلفات و حمایت از طرحهای حفاظتی، پشتوانهای محکم برای تحقق اهداف توسعه پایدار در حوزه منابع طبیعی است.» وی افزود: «امید است با استمرار همکاریهای سازنده میان مجموعه منابع طبیعی و دستگاه قضایی، بهویژه با همراهی مؤثر رئیس محترم قوه قضائیه استان سمنان، شاهد ارتقای فرهنگ قانونمداری، افزایش مشارکت مردمی و تقویت حفاظت از عرصههای طبیعی باشیم.»
با احترام
علیرضا رهایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

نظر شما :