پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه

تعداد بازدید:۶
پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه
علیرضا رهایی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادارش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان، مدیران، قضات شریف و کارکنان خدوم دستگاه قضایی در استان سمنان به‌ویژه رئیس محترم قوه قضائیه استان تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: «اینجانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان این قوه در استان سمنان تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در مسیر گسترش عدالت، اجرای قوانین و تحقق موازین اسلامی از درگاه الهی خواستارم.» مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: «قوه قضائیه به‌عنوان رکن عدالت و قانون‌مداری، نقشی بی‌بدیل در پاسداری از حقوق عمومی و حمایت از سرمایه‌های ملی ایفا می‌کند.

تلاش‌های صادقانه قضات و کارکنان این مجموعه در برخورد با تخلفات و حمایت از طرح‌های حفاظتی، پشتوانه‌ای محکم برای تحقق اهداف توسعه پایدار در حوزه منابع طبیعی است.» وی افزود: «امید است با استمرار همکاری‌های سازنده میان مجموعه منابع طبیعی و دستگاه قضایی، به‌ویژه با همراهی‌ مؤثر رئیس محترم قوه قضائیه استان سمنان، شاهد ارتقای فرهنگ قانون‌مداری، افزایش مشارکت مردمی و تقویت حفاظت از عرصه‌های طبیعی باشیم.»

با احترام

علیرضا رهایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

کلیدواژه‌ها: پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه طبیعی منابع طبیعی قوه قوه قضائیه استان استان سمنان سمنان منابع قضائیه

آخرین ویرایش ۰۱ تیر ۱۴۰۵

نظر شما :