به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور
بررسی زمینه های همکاری دو جانبه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و پیامرسان بله
در جلسه مشترکی که با حضور تیم فنی-تبلیغاتی پیامرسان بله و کارشناسان بخش فناوری اطلاعات و روابط عمومی سازمان منابع طبیعی در محل دفتر فناوری اطلاعات این سازمان تشکیل شد زمینه های همکاری های مشترک خدماتی و تبلیغاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در جلسه مشترکی که با حضور تیم فنی-تبلیغاتی پیامرسان بله و کارشناسان بخش فناوری اطلاعات و روابط عمومی سازمان منابع طبیعی در محل دفتر فناوری اطلاعات این سازمان تشکیل شد زمینه های همکاری های مشترک خدماتی و تبلیغاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
طی این نشست مشترک، توانمندی ها و قابلیت های این پیامرسان جهت همکاری در دو عرصه تبلیغات و فرهنگسازی منابع طبیعی و نیز ارائه خدمات الکترونیک به ارباب رجوع معرفی شدند و زمینه های همکاری های مشترک در دو عرصه یادشده مورد مداقه و بررسی قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارائه شده تیم فنی-تبلیغاتی پیامرسان بله، تاکنون قریب به 30 میلیون کاربر این برنامه را نصب شده دارند و روزانه 11 میلیون کاربر از این پیامرسان استفاده می نمایند که به عنوان رسانه ای فراگیر برای سازمان منابع طبیعی بستری بالقوه مناسب و مورد توجه جهت انجام تبلیغات، ترویج و فرهنگسازی منابع طبیعی است.
قابل ذکر است؛ در راستای تسهیل و توسعه ارتباط و خدمات دهی به آحاد مردم این پیامرسان با توسعه خود و مشخصا با ایجاد امکانات ارائه خدمت به ارباب رجوع سازمان ها در قالب راهکار "سفیر" به عنوان خدمتی نوآورانه به سازمان ها امکان میدهد تا به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و با بهره گیری از راهکار سفیر پیامرسان بله با ایجاد بستر مناسب برای ارسال پیامهای ارزان، غنی (حاوی متن، عکس، صوت و ویدئو) و تعاملی و نه یکطرفه، بهدنبال حل مشکلات اطلاعرسانی سازمانها به مخاطبانشان با ضریب نفوذ بالا باشند.
همچنین در اقدامی مبتکرانه این پیامرسان با ایجاد بازو(bot)، عرصه مناسبی جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع فراهم کرده که این نیز به سهم خود می تواند در تسهیل امور و خدمت گیری مردم مؤثر واقع گردد.
ارسال به دوست